Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Verzekeringen toevoegen in Cash Payroll

Verzekeringen toevoegen in Cash Payroll

 

Je kunt in Cash Payroll de verzekeringen van het personeel bijhouden. Deze moeten eerst op Instellingen-niveau worden toegevoegd. Accountants kunnen deze (alleen) op debiteurniveau toevoegen.


Verzekeraars toevoegen voor Accountants
Screenshot__3_.png

Als je een accountant bent, volg dan deze stappen om naar het dashlet Verzekeringen te gaan:

  1. Ga naar debiteurniveau.
  2. Ga onder het kopje Verstrekkingen naar 'Externe relaties'.

Verzekeraars toevoegen voor Business omgevingen
Screenshot__4_.png

  1. Ga links via het tandwieltje naar Instellingen.
  2. Ga onder het kopje Verstrekkingen naar 'Externe relaties'.

 

Klik op Nieuwe verzekering.
Screenshot__6.png

Gegevens Verzekeraar invoeren
Screenshot__5.png

Vul hier de gegevens van de verzekeraar in. Wanneer het de eerste keer is dat je deze verzekeraar toevoegt, staat er bij template 'geen'. Na het opslaan zijn de gegevens automatisch opgeslagen in het template onder de naam van de verzekeraar.


Medewerkersniveau

Ga naar de medewerker waarbij je de verzekering wilt toevoegen. Verzekeringen staat onder het kopje HR of is te bereiken via het menu rechts.
Screenshot_7.png

Verzekering toevoegen

Screenshot_8.png

Klik op Nieuwe verzekering. Kies vervolgens de verzekeraar die je, zoals hierboven beschreven, hebt toegevoegd. Vul de voor de medewerker specifieke gegevens in en klik op Opslaan.