Verzekeringen toevoegen in Cash Payroll
Verzekeringen toevoegen in Cash Payroll
Je kunt in Cash Payroll de verzekeringen van het personeel bijhouden. Deze moeten eerst op Instellingen-niveau worden toegevoegd. Accountants kunnen deze (alleen) op debiteurniveau toevoegen.
Verzekeraars toevoegen voor Accountants

Als je een accountant bent, volg dan deze stappen om naar het dashlet Verzekeringen te gaan:
- Ga naar debiteurniveau.
- Ga onder het kopje Verstrekkingen naar 'Externe relaties'.
Verzekeraars toevoegen voor Business omgevingen

- Ga links via het tandwieltje naar Instellingen.
- Ga onder het kopje Verstrekkingen naar 'Externe relaties'.
Klik op Nieuwe verzekering.

Gegevens Verzekeraar invoeren

Vul hier de gegevens van de verzekeraar in. Wanneer het de eerste keer is dat je deze verzekeraar toevoegt, staat er bij template 'geen'. Na het opslaan zijn de gegevens automatisch opgeslagen in het template onder de naam van de verzekeraar.
Medewerkersniveau
Ga naar de medewerker waarbij je de verzekering wilt toevoegen. Verzekeringen staat onder het kopje HR of is te bereiken via het menu rechts.
Verzekering toevoegen

Klik op Nieuwe verzekering. Kies vervolgens de verzekeraar die je, zoals hierboven beschreven, hebt toegevoegd. Vul de voor de medewerker specifieke gegevens in en klik op Opslaan.