CashWin
- Waar staan de administratiebestanden van CASH?
- Waar kan ik de CashWeb services instellen in CashWin?
- CASHWin is traag. Wat kan ik doen?
- Kan ik mijn overzichten groter laten tonen?
- CASHWin in een Netwerk optimaliseren
- Hoe kan ik een CASHUser vanuit CASHWin omzetten naar CASHWeb?
- Waarom is mijn wachtwoord om updates te downloaden veranderd?
- Berichten zoals E-facturen, verstuurd vanaf CASHWin komen terug met de mededeling dat het bericht niet bezorgd kan worden, met als reden: [ip] is not allowed to send mail from [e-mailadres]
- Waar worden mijn backups opgeslagen?
- Ik wil een gebruiker maar toegang geven tot 1 administratie. Hoe doe ik dat?
- Kan ik op een bepaald tijdstip iedereen uit CASHWin houden?
- Draait CASH ook op een netwerk?
- Wat zijn de mogelijkheden om vanuit CASHWin mail te versturen via SMTP?
- Kan ik vanuit CASH een externe back-up maken?
- Wanneer moet ik de opties Controleren/Optimaliseren/Herindexeren/Reorganiseren gebruiken?
- Waarom wordt een logkey bestand niet altijd verwijderd uit de CASHWin map?
- Moet ik voor al mijn medewerkers een gebruiker aanmaken?
- Kan ik een gebruiker uitsluiten van de update melding?
- Als ik op Bestand klik, staat een aantal functies grijs weergegeven. Waarom is dat?
- Ik wil een gebruiker aan meer dan 1 administratie toegang geven, maar niet aan alle. Hoe doe ik dat?
Overig
- Bij het downloaden van de update via de website krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt.
- Bij het sluiten van de administratie de melding: eerst alle functies afsluiten.
- Draait CASHWin ook op de 64-bit versie van Windows?
- Downloaden CASHWin
- Bij het opstarten van CASHWin verschijnt de melding: "Opstarten via netwerklocatie niet toegestaan, gebruik een drive mapping."
- CASH is opeens een demo versie geworden, wat nu?