Opzeggen en facturatie van de softwarepakketten
Deze pagina bevat de procedures voor het opzeggen van abonnementen en de bijbehorende opzegtermijnen. Daarnaast vind je hier informatie over de facturatiemethode voor diensten waarbij vooruit gewerkt wordt.
Opzeggingen indienen
-
Opzeggingen moeten schriftelijk per e-mail worden ingediend.
-
Na ontvangst van de opzegging wordt een bevestiging per e-mail verstuurd.
Opzegtermijnen
-
Cashwin: Geen opzegtermijn bij overstap naar Cashweb vóór 1 december. De onderhoudsnota wordt naar rato gecrediteerd.
-
Cashweb: Opzegtermijn van één kalendermaand. Hierna worden de gegevens verwijderd. Om gegevens te bewaren, kan een historisch abonnement worden afgesloten.
-
Historisch abonnement: Kan worden afgesloten binnen het eigen pakket. De opzegtermijn van het huidige pakket bedraagt één kalendermaand.
-
Microloon: Geen opzegtermijn bij overstap naar Cashpayroll vóór 1 december. De onderhoudsnota wordt naar rato gecrediteerd.
-
Loonportal: Opzegtermijn van één kalendermaand. Alle bestanden worden na de opzegging verwijderd. Werknemers moeten op tijd worden geïnformeerd om hun loonstroken op te slaan.
Inloggegevens
-
De inloggegevens voor Microloon bestaan uit het relatienummer en de activeersleutel.
Facturatie van Cashlonen
- Facturen worden opgesteld in de maand van uitvoering van de werkzaamheden, niet de periode waarop ze betrekking hebben.
-
Voorbeeld: Als in mei de loonstroken voor juni worden opgemaakt, wordt de factuur in mei verstuurd.