Extra velden toevoegen
Binnen Cash Payroll is het mogelijk om extra informatie toe te voegen bij de medewerkers door middel van extra velden. Dit zijn vrije velden waarin je verschillende soorten informatie kwijt kunt.
Je kunt deze velden op bedrijfsniveau inrichten, waarna ze op medewerkersniveau te vullen zijn.
Extra velden instellingen op bedrijfsniveau

-
Ga naar het bedrijf.
-
Klik op het tabblad "HR Instellingen".
-
Klik op meer in het dashlet Extra velden instellingen.
Extra veld toevoegen
-
Klik op Extra veld toevoegen.
-
Geef de naam van het gegeven dat je wilt registreren bij de medewerker.
-
Geef aan welk type registratie het is:
-
Tekst
-
Decimaal
-
Ja/Nee
-
Nummer
-
Datum
-
Tekst + Datum
-
-
Klik op Opslaan.
Voorbeeld
Je kunt bijvoorbeeld bijhouden of de medewerker een eigen auto heeft; dit is dan van het type 'Ja/Nee'.
- Je kunt ook meerdere extra velden toevoegen.
- Je kunt een extra veld verwijderen door op het kruisje te klikken.
- Je kunt een bestaand extra veld wijzigen door erop te klikken.
- Je kunt velden naar boven en beneden verplaatsen door middel van de pijltjes.
Extra velden op medewerkersniveau
-
Ga naar de medewerker.
-
Ga naar het tabblad "To Do's" en klik op meer in het dashlet Extra velden.
-
Wijzig de gegevens.
-
Klik op Opslaan.
De gegevens zijn nu gewijzigd

Overzicht van extra velden
-
Ga naar bedrijfsniveau. LET OP! Dit overzicht is helaas niet beschikbaar op debiteurniveau.
-
Klik op Overzichten.
-
Ga onder 'Medewerker HR Algemeen' naar 'Aangepaste Rapporten'.
-
Selecteer hier "Extra velden" als categorie.
-
Klik vervolgens op Opslaan.
-
Klik op Terug.
-
Klik op genereren om het overzicht van de extra velden op te roepen.