Automatiseren en samenwerken

Efficiënter werken, piekdruktes minimaliseren en je klanten ontzorgen. De Accountancyportal helpt hierbij doordat je alle administratieve verwerkingen volledig kunt automatiseren en handig kunt samenwerken met je klanten.
Twee vrouwen in overleg over financiële data

Automatiseren

Efficiënter werken

Met de Accountancyportal kun je alle routinematige processen in de administratie automatiseren. Daardoor hoef je nauwelijks nog zelf te boeken. Inkoop- en verkoopfacturen, bankmutaties, en aangiftes kunnen na goedkeuring volledig automatisch verwerkt worden in de administratie! Ook het debiteurenbeheer, de uitbetalingen en de incasso’s gaan automatisch. Dit betekent efficiënter werken en een verlaging van de werkdruk, waardoor je jouw klant de aandacht en kwaliteit kan bieden die zij verwachten.

Groep mensen op de werkvloer die elkaar de hand schudden

Samenwerken

Meer samen, minder stress

Wist je dat je de btw-maanden minder arbeidsintensief kunt maken door met jouw klanten samen te werken? Laat klanten bonnetjes en facturen digitaal aanleveren en moedig hen aan om dit direct na in- of verkoop te doen. Een constante aanlevering door het jaar heen zorgt voor een administratie die altijd up-to-date is en minder uitzoekwerk en piekverwerking voor jou. Met de Accountancyportal kunnen jouw klanten ook zelf factureren, fiatteren en verlonen. Hier hebben zij geen eigen licentie voor nodig.

Groep mensen in overleg over financiële data

Overzicht

Alles in één dashboard

Je denkt misschien het overzicht te verliezen wanneer alle processen automatisch verlopen, maar niets is minder waar. Het administratie dashboard is onderdeel van de Accountancyportal en biedt een overzicht van alle administraties in jouw beheer. Je ziet in één oogopslag welke administraties aandacht nodig hebben, bijvoorbeeld als een klant heeft gefiatteerd of als een boekstuk niet volledig matcht. Je hoeft dus alleen de acties op het dashboard uit te voeren om alle administraties up-to-date te houden.

Twee collega's

Inzicht

Overzichten en rapportages

Doordat de administratie continu gevoed wordt en alle verwerkingen automatisch verlopen, weet je altijd hoe jouw kantoor of het bedrijf van je klant ervoor staat. Handige overzichten en grafische rapportages bieden in één oogopslag inzicht in de administraties. Je kunt deze inzichten gebruiken om jouw klanten van strategisch advies te voorzien. Jouw klanten kunnen zelf ook op de hoogte blijven van hun actuele bedrijfsstatus via de CashApp.

Milan helpt je graag op weg

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de Accountancyportal voor jouw accountants- of administratiekantoor? Neem contact op met Milan