Of je nu een kleine of grote vraag hebt, bij Cash staan we voor je klaar. Persoonlijk contact helpt je verder, dus bel of mail ons gerust. Je kunt ook op elk moment van de dag antwoorden vinden in onze kennisbank.

Wij staan voor je klaar
Telefoon
Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 uur telefonisch bereikbaar. Kies optie 2 om te spreken met een supportmedewerker.
Stuur ons een e-mail met je vraag of probleem en ons supportteam zal zo snel mogelijk reageren.
Chat
Maak gebruik van chat voor ondersteuning (ballon rechts onderin) .
Onze AI bot Cassy helpt je verder via chat, zodat je snel voortuit kunt met je werkzaamheden.
Kennisbank Cash
Bezoek onze kennisbank voor antwoorden, handleidingen en informatie over diverse onderwerpen, altijd en overal beschikbaar.
Kennisbank Microloon
Bezoek onze kennisbank voor antwoorden, handleidingen en informatie over diverse onderwerpen, altijd en overal beschikbaar.
Resources
Verdiep je kennis en ontdek waardevolle inzichten over relevante onderwerpen met onze productbrochures, whitepapers en meer.
TeamViewer
Het kan zijn dat wij je vragen om het programma TeamViewer te downloaden en te installeren om je beter te kunnen helpen. Na het downloaden kun je het programma starten en wordt er gevraagd om een meetingID. Deze krijg je van de supportmedewerker die je aan de telefoon hebt.