Het signaal is niet aangemaakt
Het kan voorkomen dat een signaal, zoals een activatiemail voor een medewerker login, niet wordt ontvangen omdat het simpelweg niet is aangemaakt en verzonden vanuit CashPayroll.
Oorzaak
De meest voorkomende oorzaak is dat het signaal om onbekende redenen niet is gegenereerd door het systeem. Hierdoor is er ook geen e-mail verstuurd die de ontvanger kan ontvangen.
Achterhalen
Je kunt controleren of het signaal is aangemaakt en verzonden in het dashlet 'Verzonden Signalen'.
-
Voor accountants: Je vindt dit op debiteurniveau.
-
Voor business klanten: Ga naar het hoogste niveau bij 'Instellingen', en onder 'Signaleringen' vind je het dashlet 'Verzonden Signalen'.
Pas de datum aan naar de datum waarop het signaal verstuurd had moeten worden om de juiste signalen te vinden.
Oplossen
Als het signaal inderdaad niet is aangemaakt, is dit een ander probleem dat verder onderzoek vereist. Raadpleeg de volgende artikelen die betrekking hebben op het type signaal dat niet is aangemaakt:
-
Er is geen workflow signaal aangemaakt en verzonden
-
Er is geen HR signaal aangemaakt en verzonden