Online samenwerken

Hoeveel tijd ben jij kwijt aan het uitzoeken van schoenendozen met bonnetjes en ordners met facturen en bankmutaties? Waarschijnlijk meer dan je dacht én wilt. Door samen te werken met jouw klanten bespaar je veel tijd, stress, en onnodig uitzoekwerk. Biedt je klanten daarom aan om samen te werken vanuit een persoonlijke online omgeving: de Samenwerkportal.
Collega's in gesprek tijdens een meeting

Werk samen met klanten

De kans is groot dat jouw klanten hun tijd het liefste stoppen in hun onderneming, en niet in hun boekhouding. Toch willen ze wel graag inzicht in actuele cijfers om sturing te geven aan hun onderneming. Door een slimme online samenwerking tussen jou en jouw klant kun je ze dit inzicht bieden. En daarnaast laat je klanten bonnetjes en facturen eenvoudig digitaal aanleveren. Het liefst zo snel mogelijk na in- of verkoop, want een constante aanlevering door het jaar heen zorgt voor een administratie die altijd up-to-date is én maakt een einde aan piekverwerking.

Twee vrouwen in overleg over financiële data

Efficiënte taakverdeling

Niet iedere klant is hetzelfde. Daarom kun je samen met jouw klanten bepalen op welke manier jullie samenwerken. Jij kan bijvoorbeeld de boekhouding voeren terwijl je klant ervoor zorgt dat alle bonnetjes en facturen digitaal aangeleverd worden. Maar het is ook mogelijk om de facturatie en loonadministratie (deels) door je klanten te laten doen, zodat jij deze alleen nog maar hoeft te controleren. Zelfs het verzorgen van de aangiftes kan veel sneller verlopen, doordat je deze online kunt laten goedkeuren door je klanten om vervolgens direct te verzenden.

Milan helpt je graag verder

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van de Samenwerkportal voor jouw accountants- of administratiekantoor? Neem contact op met Milan