Compleet CRM systeem

Hoe klein of groot jouw bedrijf ook is, het is belangrijk dat afspraken, documenten, en telefoongesprekken zorgvuldig genoteerd worden. Met het CRM van Cash krijgen ondernemers en accountants toegang tot een overzichtelijke omgeving waar je per klant alle informatie kunt vastleggen en eenvoudig weer op kunt vragen. Zo maak je een einde aan de eindeloze post-its, kladblaadjes met to-do’s, en propvolle notitieblokken.
Twee collega's die op kantoor in gesprek zijn

Alles op één plek

Ongeacht hoeveel afdelingen en medewerkers je hebt en hoe groot jouw klantenbestand is, met het CRM van Cash heb je één centraal systeem voor relatiegegevens, waaruit iedere afdeling zijn eigen informatie kan halen. Zo kun je gemakkelijk werken en heb je altijd overzicht.

Vrouw die naar data kijkt op haar computer

Kansen om omzet te vergroten

De grafische cockpit vormt de basis van de uit te voeren werkzaamheden van de verkoopafdeling. Verkopers hebben regelmatig contact met potentiële klanten en al deze contactmomenten zijn inzichtelijk via het CRM. Het is hierdoor direct duidelijk wat er met potentiële klanten is besproken en waar verkoopkansen liggen.

Man aan het werk op zijn tablet

Status van de relatie

Met het CRM van Cash is het mogelijk om de status van een relatie te volgen. Orders, conversies en prognoses worden gekoppeld aan relaties waardoor je precies weet waar de relatie zich in het verkoopproces bevindt.

Vrouw die aan het werk is op haar tablet en computer

Automatische notities

Heeft de verkoopafdeling een nieuwe klant binnengehaald en is er een factuur gestuurd? Of heeft een klant niet betaald en is er een aanmaning de deur uit gegaan? In het CRM worden automatisch notities gemaakt van het sturen van een factuur of aanmaning.

Man aan het werk met headset op

Professionele klantenservice

De kans is aanwezig dat jouw klant een keer contact opneemt met de klantenservice. De support medewerker kan in het CRM alle notities van eerdere gesprekken met verkopers of de klantenservice terugvinden. Vragen van de klant kunnen hierdoor gerichter en persoonlijker worden beantwoord.

Collega's die samen brainstormen met post-its

To-do-list maken

Je kunt bij relaties een actielijst maken voor jezelf of een collega. Zo creëer je een to-do list die jij of je collega kan afhandelen zodat er niets wordt vergeten. Bij afwezigheid van een collega kun je ook elkaars actielijst opvragen en afhandelen.