Controle over het productieproces: *de flow van The Spice Factory*
Eten dat er heerlijk uitziet, heerlijk ruikt, en hemels smaakt. Dat is waar The Spice Factory zich mee bezig houdt. Om dat te kunnen realiseren is het gewoon belangrijk dat zij inzicht hebben in het productieproces. En dan helpt het natuurlijk om informatie snel te kunnen achterhalen. Modji Faily, CEO van The Spice Factory vertelt je zelf alles over de flow van zijn bedrijf.
In de flow
“Wij hebben het gelukkig het hele jaar door hartstikke druk. Zelfs in de zomer gaat het gewoon door, dan hebben we juist behoefte aan meer krachten. Ik zit zelf dan ook in de flow op het moment dat iedereen hun werk gewoon kan doen, meer dan dat vraag ik niet. Dan kan ik mijn werk, het managen van The Spice Factory, ook beter uitvoeren en ervoor zorgen dat onze klanten tevreden zijn met wat ze krijgen.”
Kruiden voor elke keuken
“The Spice Factory richt zich vooral op het importeren, malen, vermengen, en verpakken van diverse soorten kruiden en specerijen. Wij richten ons dus vooral op smaken. Daar houden we ons iedere dag mee bezig, ook op industrieel gebied. Wij maken dan ook nieuwe smaken, voor elk gerecht dat je je kunt bedenken. Dus als er iets op maat gemaakt moet worden ben je bij ons goed terecht.”
Volledige controle en inzicht
“Cash biedt een weerspiegeling van ons productieproces en geeft volledige controle over alle stappen. Wij moeten een product kunnen volgen vanaf het moment dat het bij ons binnenkomt tot het geconsumeerd wordt. Dat moet duidelijk in kaart te brengen zijn, want wij hebben de verantwoordelijkheid om een goed, gezond product te leveren aan onze consumenten. Het inzicht dat Cash biedt helpt hierbij.”
“Cash maakt het daarnaast heel makkelijk om snel acties uit te voeren of bijvoorbeeld offertes te sturen. Het is voor ons belangrijk dat we snel kunnen achterhalen waar we een product hebben ingekocht, tegen welke prijs en hoe we het kunnen verkopen, tegen welke marge. Daar ben ik echt heel blij mee. Je hoeft niet uitgebreid op zoek naar de geschiedenis van een klant, maar kan alles heel snel achterhalen vanuit de verkooporder.”
Gewoon één pakket
“Ik ben ook heel blij dat je bij Cash gewoon één pakket hebt waar je niet elke keer een nieuwe uitbreiding voor nodig hebt. Je hebt gewoon meteen een uitgebreid, volledig pakket waar je mee werkt, zonder dat je Cash steeds moet bellen om het pakket uit te breiden. Ik ben dan ook heel blij dat Cash verder aan het ontwikkelen is. De verbeteringen en progressie in het pakket sinds de samenwerking met Visma zijn merkbaar.”